Fotografie żołnierzy wyklętych na odzieży coraz częściej. Zobacz koniecznie naszą propozycję

Wizerunki żołnierzy wyklętych, teksty zagrzewające do walki, kotwica Polski Walczącej, odznaka Dywizjonu 303, herby Rzeczypospolitej i wiele innych sygnatur z godnością noszone na co dzień przeważnie przez mężczyzn – moda na tego typu odzież jest obecna wśród Polaków już od kilku lat i zakreśla coraz szersze kręgi.

Odzież patriotyczna przeżywa swoje, oby nie „pięć minut”. Co rusz możemy zobaczyć na mieście ludzi noszących koszulki, bluzy i kurtki z symbolami polskości, obowiązkowo w kolorze bieli i czerwieni.

Jeżeli szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania związane z tą tematyką, to kliknij ten link i sprawdź – z pewnością Cię to zaciekawi!

Zobacz co znaleźliśmy na temat: odzież patriotyczna. W ofertach marek specjalizujących się w produkowaniu tego rodzaju ciuchów można zobaczyć imponującą ilość wzorów i rodzajów, które pozwolą w niebanalny sposób podkreślić jak niesamowicie jesteśmy dumni z bycia Polakiem. Tymczasem jeszcze dziesięć lat wcześniej firm produkujących biało-czerwone ubrania było jak na lekarstwo i nie były one sławne. Obecnie jednak powstają nowe firmy i oczekujemy z zniecierpliwieniem na powiększenie się palety wzorów i nowatorskie koncepty na tym rynku odzieżowym.

koszulka

Źródło: pixabay

Na przykład, Surge Polonia jest najstarszą z firm założoną oficjalnie w 2011 roku i jedną z popularniejszych w naszym państwie. Odzież tej firmy promują liczni sportowcy, szczególnie
zapaśnicy. Szyją oni ubrania dla zawodników MMA. Drugą firmą jest Red is Bad, przeżywająca swój prężny rozkwit. Zaczynali oni jako sklep internetowy, w tej chwili posiadają kilka sklepów stacjonarnych w największych miastach naszego kraju. W odróżnieniu od popularnych sieciówek jak H&M czy Cropp, w procesie wytwarzania zwykłej bluzki z krótkim rękawem udział bierze aż kilkadziesiąt pracowników, w tym m.in. dziewiarze, krojczy, graficy, drukarze oraz szwaczki, a taka koszulka powstaje z najwyższej jakości – wytwarzanej jedynie na zamówienie – tkaniny. Dlatego człowiek może być pewny, że zadbano
o w pełni kompetentne podejście do bluzy jaką ubiera oraz, że posłuży mu ona przez długi czas – Wojownik.

Ale skąd taki sukces? Główne marki takiej odzieży odnoszą się oczywiście bezpośrednio do przeszłości naszego kraju i patriotyzmu. Red is Bad reklamuje się jako „marka dla ceniących wolność i dumnych z naszej historii”. Zaś Surge Polonia, której łacińska nazwa oznacza „Powstań Polsko” wymownie wskazuje swój priorytet.
Nie da się ukryć, że te marki trafiają do tysięcy ludzi, nie tylko starszych ale do nastolatków. Dzięki tym markom młodzież polska coraz bardziej interesuje się historią naszej ojczyzny.

Patriotyzm nareszcie jest modny, można wprost tak napisać. Bycie patriotą w naszym kraju nie jest już czymś dziwnym, śmiesznym ale czymś powszechnym i pochwalanym. Dlatego nie bójmy się nosić ubrań z orłem na piersi, nie zostaniemy wyśmiani.