Jak zrobić dobrą gazetkę promocyjną?

Gazetki promocyjne to forma reklamy wyjątkowo chętnie stosowana przez sieci sklepów, bez znaczenia od branży, w której działają. Mogą skorzystać z nich tak samo sklepy kosmetyczne, jak i sklepy budowlane lub markety spożywcze. Dzięki sposobności przedstawienia szerokiej oferty artykułów oraz porównaniu towarów tego samego rodzaju, gazetki skupiają uwagę klientów i jednocześnie są dla nich bezapelacyjną pomocą. Jeśli zdecydujemy się na gazetkę promocyjną, powinniśmy dowiedzieć się, jak właściwie ją wykonać, by realizowała swoją funkcję.

Zastosowanie ulotek promocyjnych

Pierwsze broszurki reklamowe pojawiły się w naszym kraju w latach 90-tych, wraz z pierwszymi hipermarketami. Współcześnie nie tylko przez handlowców, ale też przez konsumentów są postrzegane jako przewodni środek komunikowania się sieciówek z klientem. Już nawet niewielkie sieci marketów wydają gazetki promocyjne.