Klient dzisiaj często jest wymagający

W każdej dziedzinie jest wiele firm z propozycji których ma szansę korzystać klient, a co się z tym wiąże, kiedy naprawdę chcemy go przy sobie zachować, to powinniśmy dołożyć sporych starań, aby nasza propozycja była dla niego rzeczywiście bardzo intratna i bardzo korzystna, dlatego właśnie jak najczęściej należy robić różnorakiego rodzaju punkty oraz nagrody.

Program lojalnościowy

Źródło: www.spiceupyourblog.com

Programy te trzeba zmieniać

Jeżeli pragniemy nagradzać klienta za to, iż zrobi sprawunki w naszej sieci, to zawsze mamy okazję stworzyć programy lojalnościowe , które będą się opierały na zbieraniu rabatów i ich następnym zamienianiu na różnego typu interesujące produkty. Oczywiście wartość nagród byłaby różnicowana, tak aby kontrahent sam mógł decydować jak sporo rabatów planuje uzyskać oraz co konkretnie chce od nas otrzymać. Dzięki temu, iż takowe programy można wciąż rozszerzać, możemy być przekonani, iż klient (kliknij i sprawdź) ciągle odnajdzie u nas coś interesującego, co powstrzyma go przed pójściem do konkurencji.Programy motywacyjne też przyciągają zainteresowanych

Kolejną formą, która pozwala nam przyciągnięcie oraz późniejsze utrzymanie klientów to różnego rodzaju programy motywacyjne (Poszukujesz nowych dróg w biznesie? – kliknij), które zakładają, iż kontrahent powinien wydać określoną kwotę, żeby móc używać z rabatów oraz promocji, które dla niego zrobiliśmy. Pewnie że te wartości mogą być przeróżne, mają szansę się przemieniać i co jakiś czas mają szansę się także przemieniać nagrody, nie mniej już nie raz pokazano, że taka forma przyciągania kontrahentów jest najlepsza.

zniżka

Korzystajmy z tego co sprawdzone

Już dawno temu udowodniono, że dniowe promocje, przyciągają tylko czasowych klientów, którzy raz wykonują sprawunków w naszym sklepie, a w kolejnym tygodniu są już w konkurencyjnym, gdzie pojawiła się cudowniejsza obniżka. Mimo wszystko już od dłuższego czasu eksperci od marketingu głoszą, iż programy wspierające się na lojalności oraz motywowaniu przyciągają kontrahentów, którzy już pozostają z konkretnym marketem, bo jedynie dokonując w nim sprawunki mogą otrzymać nagrody, a więc po co mieliby kupować po innych sklepach?