Za sprawą połączeń systemów SAP CRM z SAP ERP nie jest odczuwalne, że pracuje się na dwóch różnorodnych strukturach. W systemie CRM obsługiwany jest zupełny ciąg, od momentu poznania przez marketing prawdopodobnej możliwości zbytu, przez podanie jako szansę sprzedażową do działu zbytu i wygenerowane propozycje, aż po złożenie zlecenia.

Wiadomość o każdej sprzedaży jest wysyłana automatycznie, bądź na żądanie do systemu ERP, jako zlecenie sprzedaży, co jest fundamentem do zafakturowania klienta. Do CRM powraca informacja o numerach dowodów wygenerowanych w ERP. Poza tym, wskutek odpowiedniej konfiguracji jest możliwość się do owych dokumentów dostać z poziomu CRM, bez przymusy logowania do systemu ERP. O programach ERP także na .
SAP CRM stwarza nadzorującym zbytem warunki zapewniające więcej efektywny i wydajny tok procesu sprzedaży. Zapewnia informację potrzebną do przetwarzania całego wyobrażenia rynku w stosowne postępowania, również pozyskiwanie, rozszerzanie i podtrzymywanie wartościowych integracji z nabywcami. Aplikacja pomaga projektować, realizować i sprawdzać operacje sprzedaży w ramach pełnego ciągu, identyfikować nowe strategie na przyspieszenie decyzji zbytu, odsłaniać dziedziny prawdopodobnych źródeł dochodu, także wprowadzać nowe strategie sprzyjające natężaniu produktywności.
Kliknij bez strachu ten odnośnik a zobaczysz, że w najświeższym źródle opublikowano niezwykle ciekawe wiadomości. One także są emocjonujące.
Źródło: . SAP CRM wspiera podniesienie wydajności przez skoordynowane programowanie, także wytwarzanie działalności zbytu.
Odkryj dokładniej tę problematykę i zweryfikuj treść. Są tam zbliżone posty, zatem zapewne znajdziesz dla siebie coś zajmującego!
Obrazuje całkowity obraz prognozowanego dochodu, także prognozowanej sprzedaży w danym czasie. SAP CRM wspiera kierowanie odwiedzinami petenta, profilami kont i działaniami toków zbytu.