Konsolidacja struktur SAP

Struktury ERP symbolizują zintegrowane systemy informatyczne, wspierające kierowanie. SAP ERP jest utworzony i rozwijany przez SAP AG – najogromniejszego na świecie producenta oprogramowania dla przedsiębiorstw.

SAP ERP jest powszechnie uznany za perfekcyjny na świecie standard systemu dla sporych i przeciętnych firm. Jest również najpopularniejszym systemem tej kategorii w Polsce. Układ SAP ERP mieści modelowe podejścia biznesowe,zaprojektowane na podstawie praktyk z kilkunastu tysięcy wdrożeń na całym świecie.
Za sprawą połączeń systemów SAP CRM z SAP ERP nie jest odczuwalne, że pracuje się na dwóch różnorodnych strukturach. W systemie CRM obsługiwany jest zupełny ciąg, od momentu poznania przez marketing prawdopodobnej możliwości zbytu, przez podanie jako szansę sprzedażową do działu zbytu i wygenerowane propozycje, aż po złożenie zlecenia.

hicron.com

Wiadomość o każdej sprzedaży jest wysyłana automatycznie, bądź na żądanie do systemu ERP, jako zlecenie sprzedaży, co jest fundamentem do zafakturowania klienta. Do CRM powraca informacja o numerach dowodów wygenerowanych w ERP. Poza tym, wskutek odpowiedniej konfiguracji jest możliwość się do owych dokumentów dostać z poziomu CRM, bez przymusy logowania do systemu ERP. O programach ERP także na .

SAP CRM stwarza nadzorującym zbytem warunki zapewniające więcej efektywny i wydajny tok procesu sprzedaży. Zapewnia informację potrzebną do przetwarzania całego wyobrażenia rynku w stosowne postępowania, również pozyskiwanie, rozszerzanie i podtrzymywanie wartościowych integracji z nabywcami. Aplikacja pomaga projektować, realizować i sprawdzać operacje sprzedaży w ramach pełnego ciągu, identyfikować nowe strategie na przyspieszenie decyzji zbytu, odsłaniać dziedziny prawdopodobnych źródeł dochodu, także wprowadzać nowe strategie sprzyjające natężaniu produktywności. Źródło: . SAP CRM wspiera podniesienie wydajności przez skoordynowane programowanie, także wytwarzanie działalności zbytu. Obrazuje całkowity obraz prognozowanego dochodu, także prognozowanej sprzedaży w danym czasie. SAP CRM wspiera kierowanie odwiedzinami petenta, profilami kont i działaniami toków zbytu.