BIERZ, CO CHCESZ
Pewna sieć telefonii komórkowej ma niesamowicie ciekawy program lojalnościowy dla ludzi posiadających telefon na abonament. Program tego typu pozwala na zdobywanie interesujących fantów po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów. Sieć ta stworzyła katalog nagród, skąd osoba należącą do tego programu lojalnościowego może wytypować nagrodę za równowartość otrzymanych punktów. Tworząc program lojalnościowy powinniśmy pomyśleć od razu o możliwościach, jakie dałby nam on poza granicami naszego kraju. Gdy chcemy wywindować naszą spółkę poza krajem trzeba też tak spojrzeć na program lojalnościowy. Jaką metodą mogę przekonać ludzi nie tylko z mojego kraju, ale też spoza granic, by przystąpili do naszego programu lojalnościowego? To dobry pomysł by spopularyzować swój program lojalnościowy poza krajem. Dlaczego? Otóż program takiego typu to coś w rodzaju produktu.
Może nie sprzedajemy, go, ale to on sprawia, że więcej zyskamy. Im większy zasięg programu lojalnościowego, tym większe zyski są w kieszeni naszej firmy. Jeśli chcemy by nasz program lojalnościowy był sukcesem, powinniśmy o nim myśleć nie, jako o sposobie do wykorzystania go w Polsce, ale jako o światowym produkcie. Porządne i kreatywne programy lojalnościowe to te, które zostały przeniesione z jednego kraju do kolejnych. Tego rodzaju programów lojalnościowych jest na kuli ziemskiej kilkanaście. Dobrze jest, więc brać przykład z najlepszych.
Więcej: .