Programy te trzeba zmieniać
Jeżeli pragniemy nagradzać klienta za to, iż zrobi sprawunki w naszej sieci, to zawsze mamy okazję stworzyć programy lojalnościowe , które będą się opierały na zbieraniu rabatów i ich następnym zamienianiu na różnego typu interesujące produkty. Oczywiście wartość nagród byłaby różnicowana, tak aby kontrahent sam mógł decydować jak sporo rabatów planuje uzyskać oraz co konkretnie chce od nas otrzymać. Dzięki temu, iż takowe programy można wciąż rozszerzać, możemy być przekonani, iż klient ciągle odnajdzie u nas coś interesującego, klient (kliknij i sprawdź)strzyma go przed pójściem do konkurencji.
Programy motywacyjne też przyciągają zainteresowanych
Kolejną formą, która pozwala nam przyciągnięcie oraz późniejsze utrzymanie klientów to różnego rodzaju programy motywacyjne (Poszukujesz nowych dróg w biznesie? – kliknij), które zakładają, iż kontrahent powinien wydać określoną kwotę, żeby móc używać z rabatów oraz promocji, które dla niego zrobiliśmy. Pewnie że te wartości mogą być przeróżne, mają szansę się przemieniać i co jakiś czas mają szansę się także przemieniać nagrody, nie mniej już nie raz pokazano, że taka forma przyciągania kontrahentów jest najlepsza.
Korzystajmy z tego co sprawdzone
Już dawno temu udowodniono, że dniowe promocje, przyciągają tylko czasowych klientów, którzy raz wykonują sprawunków w naszym sklepie, a w kolejnym tygodniu są już w konkurencyjnym, gdzie pojawiła się cudowniejsza obniżka. Mimo wszystko już od dłuższego czasu eksperci od marketingu głoszą, iż programy wspierające się na lojalności oraz motywowaniu przyciągają kontrahentów, którzy już pozostają z konkretnym marketem, bo jedynie dokonując w nim sprawunki mogą otrzymać nagrody, a więc po co mieliby kupować po innych sklepach?