Zastosowanie ulotek promocyjnych

Pierwsze broszurki reklamowe pojawiły się w naszym kraju w latach 90-tych, wraz z pierwszymi hipermarketami. Współcześnie nie tylko przez handlowców, ale też przez konsumentów są postrzegane jako przewodni środek komunikowania się sieciówek z klientem. Już nawet niewielkie sieci marketów wydają gazetki promocyjne.

Kasy fiskalne na wyposażeniu sklepów – na ile są konieczne

Kasy fiskalne są niezbędnym wyposażeniem wszystkich sklepów, od tych najmniejszych po hipermarkety. Są niezbędnym elementem wyposażenia nawet niedużych kiosków, w których sprzedaje się bilety autobusowe i różne artykuły codziennego użytku. W tego typu miejscach używa się tradycyjnych kas fiskalnych, które nierzadko bez wymiany znajdują się na wyposażeniu kiosku licząc od jego otwarcia. Z drugiej strony w wielu kioskach używa się bardzo małych, poręcznych kas fiskalnych, które pozwalają zrobić podliczenia zakupów i wydać paragon. Obecnie, sprzedawca zobligowany jest wydać swojemu klientowi paragon nawet na kupioną paczkę zapałek czy gazetę codzienną.