Zastosowanie ulotek promocyjnych

Pierwsze broszury reklamowe pojawiły się w naszym kraju w latach 90-tych, wespół z pierwszymi hipermarketami. Dzisiaj nie tylko przez handlowców, ale również przez konsumentów są postrzegane jako nadrzędny środek komunikacji sieciówek z konsumentem. Już nawet niewielkie sieci sprzedażowe wydają gazetki promocyjne.

gazetki promocyjne

Autor: Matti Mattila
Źródło: http://www.flickr.com
Coraz nagminniej wspomniane gazetki promocyjne osiągalne są w wydaniu internetowym. Nie jest to dziwne, Sieć internetowa jest bowiem dzisiaj medium o najogromniejszej sile oddziaływania. Tak sieci handlowe, jak też poświęcane temu serwisy www proponują odbiorcom możliwość analizowania katalogów w Internecie. Nie bez przesłania jest też kwestia ochrony środowiska, wydrukowanie 50000 papierowych gazetek promocyjnych to ścięcie dwudziestu drzew. Ewentualni nabywcy mogą analizować ceny i bieżące rabaty siedząc wygodnie w swoim fotelu. Mało tego, coraz więcej hipermarketów pozwala również kupowanie za pośrednictwem Sieci internetowej, co jest bardzo komfortowym dla nabywców podejściem. Takowe zakupy mogą być tak niedrogie, jak również niezmiernie wygodne z opcją dostawy do mieszkania.
Jedną ze skutecznych strategii promocyjnych jest pokazanie nabywcy ceny sprzed oraz po obniżce, sposób ten z powodzeniem wykorzystują gazetki reklamowe. Treść częstokroć zostaje wzmacniana informacją, że taka okazja jest przejściowa. Gazetki promocyjne mają też za zadanie ugruntować daną markę w świadomości klientów. Reasumując, role gazetki promocyjnej to: marketing oferty marketu, wzmocnienie rozpoznawalności marketu oraz przekazanie informacji o lokalizacji punktów sprzedażowych.

przecena

Źródło: freepik.com
Gazetki promocyjne to jedna z bardzo popularnych metod informowania nabywców o najatrakcyjniejszych propozycjach, otwarciu nowego hipermarketu lub jego modernizacji.

Jeśli masz ochotę w większym stopniu przestudiować omawiany tu problem, to kliknij ten link. Bez obaw, to wiarygodny link – są tam dające do myślenia publikacje.

Powyżej 50% klientów wybiera broszurki reklamowe jako najważniejsze źródło wiedzy o promocjach w branży spożywczej. Gazetki promocyjne (strona www) jest to łatwy i tani sposób na dotarcie do klienta. Można je dystrybuować lokalnie, rozmieszczając na wykonanych w tym celu stoiskach w marketach lub też dystrybuując je po pobliskiej okolicy. W skutek tych przedsięwzięć reklama trafia do ewentualnych nabywców skutecznie kusząc ich okazjami.