Jak zrobić dobrą gazetkę promocyjną?

Gazetki promocyjne to forma reklamy nadzwyczaj chętnie wykorzystywana przez sieci sklepów, bez znaczenia od branży, w jakiej działają. Mogą posłużyć się nimi tak samo drogerie kosmetyczne, jak też sklepy budowlane lub markety spożywcze. Dzięki sposobności ukazania szerokiej oferty artykułów oraz porównaniu towarów tego samego typu, gazetki przyciągają uwagę klientów i równocześnie są dla nich niewątpliwą pomocą. Jeżeli wybierzemy gazetkę promocyjną, musimy dowiedzieć się, jak właściwie ją zrobić, aby realizowała swoją funkcję.

gazetka promocyjna
Najważniejsze jest wyeksponowanie loga firmy, tak, aby klient (pod tym linkiem) z miejsca widział, czyja jest to gazetka. W natłoku ulotek reklamowych, jakie trafiają dzisiaj do skrzynek pocztowych właściwie można się zagubić, dlatego konsumenci wybierają wyłącznie te, jakie ich naprawdę ciekawią, reszta trafia do kosza. By tak się nie stało, należy również zatroszczyć się o przejrzystość gazetki oraz jej kreację graficzną. Musimy dokładnie rozważyć, co i jak planujemy pokazać, by gazetka nie była przepełniona informacjami. Oprócz tego ważne są atrakcyjne nagłówki, które mają zachęcać konsumentów oraz wskazywać na główne atuty wyrobów. Dzięki temu klient (kliknij tu) nie wyrzuci gazetki, tylko zechce znaleźć dokładniejszą ofertę w Internecie bądź z miejsca pójdzie do sklepu, by wszystko sprawdzić samemu. Nie można zapomnieć, by zatroszczyć się o prawdziwe informacje – nic tak nie zniechęca, jak złe ceny, jakie przy kasie mogą być ogromnym rozczarowaniem przez co będzie musiało upłynąć sporo czasu, zanim klient zdecyduje się na ponowne odwiedziny określonego sklepu. Sporym błędem byłoby także nie określenie czasu, w którym gazetki promocyjne obowiązują. Upusty na ogół nie trwają dłużej niż tydzień lub dwa, toteż musi być to dokładnie zaznaczone.

zysk firmy

Autor: University of the Fraser Valley
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli nie chcesz rozczarować się swoją gazetką, a nie masz umiejętności, aby ją stworzyć, najlepiej jest znaleźć odpowiednie biuro graficzne. Znając reguły ich tworzenia, prościej ci będzie zweryfikować czy gazetka jest należycie zaprojektowana oraz czy będzie spełniać cele, do jakich jest stworzona. Gazetki promocyjne mogą naprawdę znacznie podnieść zyski firmy i przyciągnąć nowych konsumentów zaciekawionych naszymi produktami.