Mimo, iż niemal każdy psycholog, handlowiec, manager, terapeuta czy specjalista w zakresie marketingu słyszał o NLP to wciąż pozostaje ono dyscypliną elitarną. Dlaczego? Gdyż słysząc takie hasła jak: „To są czary mary” niewiele osób spośród nich poświęciło swój czas i pieniądze, aby bliżej poznać techniki NLP. Lecz czyż nie jest tak, że zanim wydamy opinię powinniśmy, najpierw poznać zagadnienie? W szczególności, jeśli może okazać się na prawdę pomocne.
Tag: marketing
marketing
Wizerunek przedsiębiorstwa w Internecie ma spore znaczenie
Sukcesywnie i w naszym kraju gruntuje się coraz mocniej świadomość, że wizerunek jest tak samo ważny, jak inne działania. I to zarówno w wymiarze osobowym, jak i grupowym, czyli ważny wizerunek nas jako osoby, która chce się wypromować, jak i całej firmy, która chce być odbierana jako pewny i poważny partner biznesowy. Dawne przypadkowe nazwy („zamerykanizowane”) albo od nazwiska właściciela odchodzą do przeszłości. tak samo logo, zupełnie przypadkowe, bez żadnej filozofii i głębi. Teraz najważniejszy jest wizerunek na miarę XXI wieku.