Wizerunek przedsiębiorstwa w Internecie ma spore znaczenie

Sukcesywnie i w Polsce gruntuje się coraz mocniej świadomość, że wizerunek jest tak samo ważny, jak pozostałe działania. I to jednocześnie w wymiarze grupowym, jak i osobowym, czyli istotny wizerunek nas jako osoby, która chce się wypromować, jak i całej firmy, która chce być odbierana jako pewny i poważny partner. Dawne przypadkowe nazwy („zamerykanizowane”) albo od nazwiska właściciela odchodzą w niepamięć. Podobnie logo, zupełnie przypadkowe, bez przekazu i głębi. Teraz najważniejszy jest wizerunek zgodny z najnowszymi trendami.

Czym jest NLP?

Mimo, że prawie każdy psycholog, handlowiec, manager, terapeuta czy specjalista w zakresie marketingu słyszał o NLP to nadal pozostaje ono dyscypliną elitarną. Dlaczego? Gdyż słysząc takie ogólniki jak: „To jest manipulacja” nieliczni spośród nich poświęciło swój czas i pieniądze, aby bliżej poznać techniki NLP. Lecz czy nie jest tak, że zanim wydamy opinię należałoby, najpierw poznać zagadnienie? W szczególności, jeżeli może okazać się na prawdę pomocne.