Czym jest NLP?

Mimo tego, iż prawie każdy psycholog, handlowiec, manager, terapeuta czy specjalista w dziale marketingu słyszał o NLP to nadal pozostaje ono dyscypliną elitarną. Czemu? Ponieważ słysząc takie ogólniki jak: „To jest takie panaceum na wszelkie problemy, wiec nie ma prawa istnieć” niewielu spośród nich poświęciło swój czas i pieniądze, aby lepiej zrozumieć techniki NLP. Ale czyż nie jest tak, że przed wydaniem opinii powinniśmy, najpierw zgłębić zagadnienie? Szczególnie, jeżeli może być na prawdę przydatne.

Wizerunek przedsiębiorstwa w Internecie ma spore znaczenie

Powoli i w naszym kraju gruntuje się coraz silniej prawidłowe przekonanie, że wizerunek jest równie istotny, jak pozostałe działania. I to jednocześnie w wymiarze grupowym, jak i osobowym, czyli istotny wizerunek nas jako osoby, która chce się wypromować, jak i całej firmy, która chce być postrzegana jako pewny i poważny partner biznesowy. Dawne przypadkowe nazwy („zamerykanizowane”) albo od nazwiska właściciela odchodzą do przeszłości. tak samo logo, zupełnie przypadkowe, bez przekazu i głębi. Aktualnie najistotniejszy wizerunek na miarę XXI wieku.