Co to są programy lojalnościowe i jak najlepiej je wykorzystać?

Programy lojalnościowe to narzędzie pozwalające przyciągnąć nowych i zatrzymać aktualnych klientów. Są to długoterminowe akcje, także nie powinniśmy spodziewać się efektu w ciągu miesiąca.

Jeżeli zaciekawił Cię ten tekst, sprawdź przykłady (https://www.workservice.pl/praca/sprzedawca/wroclaw/) zamieszczone tutaj. Na pewno znajdziesz tutaj coś odpowiedniego dla siebie.

Należy pamiętać, że zazwyczaj nie wymagają ogromnych pieniędzy, programy lojalnościowe są często wykorzystywane przez firmy.

Program lojalnościowy

Źródło: www.spiceupyourblog.com

Program lojalnościowy bardzo często opiera się na na zbieraniu punktów. Kupujący dostają zazwyczaj karty lojalnościowe jak , które noszą np. w portfelu i w każdym przypadku gdy korzystają z usług, czy nabywają produkty tej firmy na kartę wbijane są punkty.

Aktualnie niełatwo o dobre i wiarygodne omówienie (http://urzadskarbowy-pit.pl/instal.html) odnośnie opisywanej kwestii, jednak jeśli chcesz takie poznać, to zwyczajnie kliknij ten odnośnik.

Da się też organizować to w inny sposób – klienci mogą kolekcjonować naklejki, faktury, elementy opakowania produktów – koncepcji jest dużo. Takie wsparcie sprzedaży sprawdza się wspaniale i ma duży wpływ na zyski. Programy lojalnościowe są warte uwagi i warto je wykorzystywać w swoim przedsiębiorstwie.

Zdarza się, że ulegamy mylnemu wrażeniu, że programy lojalnościowy to narzędzie, z którego mogą korzystać tylko ogromne kombinaty. Najpewniej wrażenie takie odnosimy dlatego, że tam się z programami lojalnościowymi przeważnie spotykamy. Stacja benzynowa czy kawiarnia sieciowa – to tam najczęściej proponowane są nam karty lojalnościowe, zbieranie punktów, tańsze tankowanie czy dodatkowe ciasto po skolekcjonowaniu odpowiedniej ilości punktów czy pieczątek.

Dobrze jest wiedzieć, że nie tylko ogromne koncerny mogą wykorzystywać program lojalnościowy. Każde przedsiębiorstwo, nieważne jakiej wielkości, nieważne czy sprzedaje określone produkty, czy może usługi – może zastosować program lojalnościowy jako wsparcie sprzedaży. Istotne, by był dobrze przemyślany i ułożony tak, by odpowiadał profilowi działalności.