Gadżety jako rewelacyjny nośnik reklamy, czyli jak się promować, żeby zdobyć lojalnych zleceniodawców

Reklama, o jakiej marzą finansiści powinna być nade wszystko efektywna. Zarówno handlowcy, jak i właściciele salonów spa chcą, żeby klienci pojawili się w danym sklepie czy salonie, a później, by wracali pod podany adres. Zatrzymanie, czy ściślej przywiązanie do siebie zleceniodawcy jest priorytetem, ponieważ konkurencja wcale nie próżnuje. Poza tym należy również ciągle tworzyć pozytywny wizerunek firmy.

reklama wizualna

Autor: Emplaca Automação e Tecnologia LTDA
Źródło: http://www.flickr.com
Mówienie o reklamie bez wzmianki o gadżetach na pewno byłoby współcześnie dużą gafą. Chociaż na początku trzeba zainwestować, to wydanie funduszy na tę formę reklamy jest, tak czy siak, dosyć opłacalne. Gdy klient dostanie całkiem za darmo nawet niepozorny przedmiot, to w przyszłości czuje się niejako zobligowany do rewanżu, czyli na przykład do zakupu nowej i jednocześnie nowoczesnej suszarki w tym, a nie innym sklepie. A przedsiębiorcy, którzy w ten sposób pragną zdobyć przychylność potencjalnych zleceniodawców nie poczują się zawiedzeni, bo pracownicy agencji reklamowych oferują wiele różnych możliwości. Szkopuł w zasadzie w tym, żeby odpowiednio wybrać gadżety do profilu określonej firmy. Dla przykładu: długopisy z grawerem.

Najlepsze są takie gadżety, których szary obywatel będzie używał niemalże każdego dnia. Stąd wszelkiego typu materiały biurowe, w tym także i długopisy cosmo pozostają artykułami dosyć często wybieranymi przez biznesmenów, którzy chcą skutecznie się reklamować – cosmo od Logopen. Takie produkty zadowolą praktycznie każdego klienta. Asystentka zatrudniona w biurze mniej albo bardziej znanej firmy z pewnością ucieszy się z naprawdę przydatnego kołonotatnika, a stolarza hobbystę usatysfakcjonują równie użyteczne ołówki reklamowe – patrz tu: ołówki reklamowe to sprawdzony sposób.

pendrive jako reklama ślusarza

Autor: 4Press.pl
Źródło: 4Press.pl
Dobór gadżetów bywa uzależniony nie tylko od profilu danej firmy – przecież niektóre gadżety są, by tak rzec, uniwersalne, dla przykładu wspomniane wcześniej długopisy cosmo – . Każdy człowiek interesu musi wpierw oszacować, ile może wydać na taką formę reklamy, aby później nie zbankrutować. Tymczasem rozdawanie różnokolorowych kubków ze znakiem firmowym każdemu czterdziestolatkowi, który podejdzie do stoiska podczas branżowych targów byłoby niczym nieuzasadnioną rozrzutnością. Stąd niektóre z gadżetów, dla przykładu bawełniane koszulki, są zarezerwowane tylko dla niektórych klientów.